Verona Shelters Finland OÜ eesmärk on pakkuda oma klientidele kvaliteetseid turvatooted ja tsiviilkaitselahendused, mis vastavad klientide ootustele ning kõigile kehtivatele nõuetele.<\/h1>
<\/p>
Me oleme pühendunud pidevale parendamisele, kliendikesksusele ja vastutustundlikkusele oma tegevuses.<\/p>
<\/h1>Meie kvaliteedipoliitika põhineb järgmistel põhimõtetel:<\/h2>
<\/div>1. Kliendirahulolu<\/h3>Püüame pidevalt ületada oma klientide ootusi, pakkudes kvaliteetseid tooteid,<\/div>asjatundlikku teenindust ja usaldusväärseid tarnimisi.<\/div>
<\/div>2. Seaduste ja nõuete järgimine<\/h3>Me kohustume järgima kõiki meie tegevust reguleerivaid seadusi, määrusi, ametiasutuste nõudeid<\/div>ning tehnilisi ja standarditele vastavaid nõudeid.<\/div>
<\/div>3. Pidev parendamine<\/h3>Arendame süsteemselt oma protsesse, tooteid ja teenuseid, kasutades klienditagasisidet, mõõdikuid, auditeid ja personali oskusi.<\/div>
<\/div>4. Juhtimise ja kvaliteedijuhtimise integreerimine<\/h3>Kvaliteet on ettevõtte strateegilise juhtimise oluline osa. Juhtkond tagab, et kvaliteedisüsteem vastab ISO 9001:2015 kvaliteedijuhtimise standardi nõuetele ning toetab ärieesmärke ja toimib tõhusalt kõigil tasanditel.<\/div>
<\/div>5. Personaliosalus ja oskuste arendamine<\/h3>Usume, et pädev ja pühendunud personal on kvaliteedi alus. Pakume koolitusi ja arenguvõimalusi, et igaüks saaks oma töös kvaliteeti mõjutada.<\/div>
<\/div>6. Vastutustundlik koostöö<\/h3>Toimime pikaajalise ja vastutustundliku koostöö kaudu klientide, tarnijate ja teiste sidusrühmadega, edendades jätkusuutlikku arengut ja eetilisi tegevusviise. Tagame, et meie ettevõttes on tööohutus.<\/div>
<\/div>See kvaliteedipoliitika on kommunikeeritud kogu organisatsioonile ning selle rakendamist hinnatakse ja uuendatakse regulaarselt kvaliteedisüsteemi juhtimise osana.<\/h3>
<\/div>
1. Kliendirahulolu<\/h3>Püüame pidevalt ületada oma klientide ootusi, pakkudes kvaliteetseid tooteid,<\/div>asjatundlikku teenindust ja usaldusväärseid tarnimisi.<\/div>
<\/div>2. Seaduste ja nõuete järgimine<\/h3>Me kohustume järgima kõiki meie tegevust reguleerivaid seadusi, määrusi, ametiasutuste nõudeid<\/div>ning tehnilisi ja standarditele vastavaid nõudeid.<\/div>
<\/div>3. Pidev parendamine<\/h3>Arendame süsteemselt oma protsesse, tooteid ja teenuseid, kasutades klienditagasisidet, mõõdikuid, auditeid ja personali oskusi.<\/div>
<\/div>4. Juhtimise ja kvaliteedijuhtimise integreerimine<\/h3>Kvaliteet on ettevõtte strateegilise juhtimise oluline osa. Juhtkond tagab, et kvaliteedisüsteem vastab ISO 9001:2015 kvaliteedijuhtimise standardi nõuetele ning toetab ärieesmärke ja toimib tõhusalt kõigil tasanditel.<\/div>
<\/div>5. Personaliosalus ja oskuste arendamine<\/h3>Usume, et pädev ja pühendunud personal on kvaliteedi alus. Pakume koolitusi ja arenguvõimalusi, et igaüks saaks oma töös kvaliteeti mõjutada.<\/div>
<\/div>6. Vastutustundlik koostöö<\/h3>Toimime pikaajalise ja vastutustundliku koostöö kaudu klientide, tarnijate ja teiste sidusrühmadega, edendades jätkusuutlikku arengut ja eetilisi tegevusviise. Tagame, et meie ettevõttes on tööohutus.<\/div>
<\/div>See kvaliteedipoliitika on kommunikeeritud kogu organisatsioonile ning selle rakendamist hinnatakse ja uuendatakse regulaarselt kvaliteedisüsteemi juhtimise osana.<\/h3>
asjatundlikku teenindust ja usaldusväärseid tarnimisi.<\/div>
<\/div>2. Seaduste ja nõuete järgimine<\/h3>
<\/div>
2. Seaduste ja nõuete järgimine<\/h3>Me kohustume järgima kõiki meie tegevust reguleerivaid seadusi, määrusi, ametiasutuste nõudeid<\/div>ning tehnilisi ja standarditele vastavaid nõudeid.<\/div>
<\/div>3. Pidev parendamine<\/h3>Arendame süsteemselt oma protsesse, tooteid ja teenuseid, kasutades klienditagasisidet, mõõdikuid, auditeid ja personali oskusi.<\/div>
<\/div>4. Juhtimise ja kvaliteedijuhtimise integreerimine<\/h3>Kvaliteet on ettevõtte strateegilise juhtimise oluline osa. Juhtkond tagab, et kvaliteedisüsteem vastab ISO 9001:2015 kvaliteedijuhtimise standardi nõuetele ning toetab ärieesmärke ja toimib tõhusalt kõigil tasanditel.<\/div>
<\/div>5. Personaliosalus ja oskuste arendamine<\/h3>Usume, et pädev ja pühendunud personal on kvaliteedi alus. Pakume koolitusi ja arenguvõimalusi, et igaüks saaks oma töös kvaliteeti mõjutada.<\/div>
<\/div>6. Vastutustundlik koostöö<\/h3>Toimime pikaajalise ja vastutustundliku koostöö kaudu klientide, tarnijate ja teiste sidusrühmadega, edendades jätkusuutlikku arengut ja eetilisi tegevusviise. Tagame, et meie ettevõttes on tööohutus.<\/div>
<\/div>See kvaliteedipoliitika on kommunikeeritud kogu organisatsioonile ning selle rakendamist hinnatakse ja uuendatakse regulaarselt kvaliteedisüsteemi juhtimise osana.<\/h3>
ning tehnilisi ja standarditele vastavaid nõudeid.<\/div>
<\/div>3. Pidev parendamine<\/h3>
<\/div>
3. Pidev parendamine<\/h3>Arendame süsteemselt oma protsesse, tooteid ja teenuseid, kasutades klienditagasisidet, mõõdikuid, auditeid ja personali oskusi.<\/div>
<\/div>4. Juhtimise ja kvaliteedijuhtimise integreerimine<\/h3>Kvaliteet on ettevõtte strateegilise juhtimise oluline osa. Juhtkond tagab, et kvaliteedisüsteem vastab ISO 9001:2015 kvaliteedijuhtimise standardi nõuetele ning toetab ärieesmärke ja toimib tõhusalt kõigil tasanditel.<\/div>
<\/div>5. Personaliosalus ja oskuste arendamine<\/h3>Usume, et pädev ja pühendunud personal on kvaliteedi alus. Pakume koolitusi ja arenguvõimalusi, et igaüks saaks oma töös kvaliteeti mõjutada.<\/div>
<\/div>6. Vastutustundlik koostöö<\/h3>Toimime pikaajalise ja vastutustundliku koostöö kaudu klientide, tarnijate ja teiste sidusrühmadega, edendades jätkusuutlikku arengut ja eetilisi tegevusviise. Tagame, et meie ettevõttes on tööohutus.<\/div>
<\/div>See kvaliteedipoliitika on kommunikeeritud kogu organisatsioonile ning selle rakendamist hinnatakse ja uuendatakse regulaarselt kvaliteedisüsteemi juhtimise osana.<\/h3>
<\/div>
4. Juhtimise ja kvaliteedijuhtimise integreerimine<\/h3>Kvaliteet on ettevõtte strateegilise juhtimise oluline osa. Juhtkond tagab, et kvaliteedisüsteem vastab ISO 9001:2015 kvaliteedijuhtimise standardi nõuetele ning toetab ärieesmärke ja toimib tõhusalt kõigil tasanditel.<\/div>
<\/div>5. Personaliosalus ja oskuste arendamine<\/h3>Usume, et pädev ja pühendunud personal on kvaliteedi alus. Pakume koolitusi ja arenguvõimalusi, et igaüks saaks oma töös kvaliteeti mõjutada.<\/div>
<\/div>6. Vastutustundlik koostöö<\/h3>Toimime pikaajalise ja vastutustundliku koostöö kaudu klientide, tarnijate ja teiste sidusrühmadega, edendades jätkusuutlikku arengut ja eetilisi tegevusviise. Tagame, et meie ettevõttes on tööohutus.<\/div>
<\/div>See kvaliteedipoliitika on kommunikeeritud kogu organisatsioonile ning selle rakendamist hinnatakse ja uuendatakse regulaarselt kvaliteedisüsteemi juhtimise osana.<\/h3>
<\/div>
5. Personaliosalus ja oskuste arendamine<\/h3>Usume, et pädev ja pühendunud personal on kvaliteedi alus. Pakume koolitusi ja arenguvõimalusi, et igaüks saaks oma töös kvaliteeti mõjutada.<\/div>
<\/div>6. Vastutustundlik koostöö<\/h3>Toimime pikaajalise ja vastutustundliku koostöö kaudu klientide, tarnijate ja teiste sidusrühmadega, edendades jätkusuutlikku arengut ja eetilisi tegevusviise. Tagame, et meie ettevõttes on tööohutus.<\/div>
<\/div>See kvaliteedipoliitika on kommunikeeritud kogu organisatsioonile ning selle rakendamist hinnatakse ja uuendatakse regulaarselt kvaliteedisüsteemi juhtimise osana.<\/h3>
<\/div>
6. Vastutustundlik koostöö<\/h3>Toimime pikaajalise ja vastutustundliku koostöö kaudu klientide, tarnijate ja teiste sidusrühmadega, edendades jätkusuutlikku arengut ja eetilisi tegevusviise. Tagame, et meie ettevõttes on tööohutus.<\/div>
<\/div>See kvaliteedipoliitika on kommunikeeritud kogu organisatsioonile ning selle rakendamist hinnatakse ja uuendatakse regulaarselt kvaliteedisüsteemi juhtimise osana.<\/h3>
<\/div>