Ettevõtetele arveldamise võimalus
Päringud otse veebist
Kodumaine veebipood
Kodu
Kliendikonto

Verona Shelters Finland OÜ eesmärk on pakkuda oma klientidele kvaliteetseid turvatooted ja tsiviilkaitselahendused, mis vastavad klientide ootustele ning kõigile kehtivatele nõuetele.<\/h1>


<\/p>

Me oleme pühendunud pidevale parendamisele, kliendikesksusele ja vastutustundlikkusele oma tegevuses.<\/p>

<\/h1>

Meie kvaliteedipoliitika põhineb järgmistel põhimõtetel:<\/h2>

<\/div>

1. Kliendirahulolu<\/h3>
Püüame pidevalt ületada oma klientide ootusi, pakkudes kvaliteetseid tooteid,<\/div>
asjatundlikku teenindust ja usaldusväärseid tarnimisi.<\/div>

<\/div>

2. Seaduste ja nõuete järgimine<\/h3>
Me kohustume järgima kõiki meie tegevust reguleerivaid seadusi, määrusi, ametiasutuste nõudeid<\/div>
ning tehnilisi ja standarditele vastavaid nõudeid.<\/div>

<\/div>

3. Pidev parendamine<\/h3>
Arendame süsteemselt oma protsesse, tooteid ja teenuseid, kasutades klienditagasisidet, mõõdikuid, auditeid ja personali oskusi.<\/div>

<\/div>

4. Juhtimise ja kvaliteedijuhtimise integreerimine<\/h3>
Kvaliteet on ettevõtte strateegilise juhtimise oluline osa. Juhtkond tagab, et kvaliteedisüsteem vastab ISO 9001:2015 kvaliteedijuhtimise standardi nõuetele ning toetab ärieesmärke ja toimib tõhusalt kõigil tasanditel.<\/div>

<\/div>

5. Personaliosalus ja oskuste arendamine<\/h3>
Usume, et pädev ja pühendunud personal on kvaliteedi alus. Pakume koolitusi ja arenguvõimalusi, et igaüks saaks oma töös kvaliteeti mõjutada.<\/div>

<\/div>

6. Vastutustundlik koostöö<\/h3>
Toimime pikaajalise ja vastutustundliku koostöö kaudu klientide, tarnijate ja teiste sidusrühmadega, edendades jätkusuutlikku arengut ja eetilisi tegevusviise. Tagame, et meie ettevõttes on tööohutus.<\/div>

<\/div>

See kvaliteedipoliitika on kommunikeeritud kogu organisatsioonile ning selle rakendamist hinnatakse ja uuendatakse regulaarselt kvaliteedisüsteemi juhtimise osana.<\/h3>